Sampaikanlah walau satu ayat Al-Qur'an Online

Selasa, 06 Januari 2009

Sri Sultan HB X - Presidential Candidate 2009 version Paranormal Indonesia


Office Regional General Elections Commission (KPUD) Jember on Monday (5/1/2008) was filled by a number of East Java Paranormal origin who want to know the candidates President of the Republic of Indonesia with the upcoming ritual "Nawa Sanga Surgery" - a result, Sri Sultan HB.X streak secarik on white paper.


Procession that begins with the ritual burning of incense accompanied by prayers. Then the Paranormal menebar interest in some corner of the KPU office Jember Kalimantan on the road, and placed in the top of the ritual room KPU Chairman of Jember, Sudarisman.

A Paranormal Jember, Joko Lodang or Lilik known as Gus, the ritual "Nawa Sanga Surgery" was held to determine something, and this is a special ritual for presidential candidates who know the upcoming 2009 elections.

There are six names mentioned in the ritual for the Sultan, Megawati, SBY, JK, Prabowo and Wiranto. "We know the degree ritual for presidential candidates in 2009," he said.

According to Gus Lilik, the ritual is held in the KPUD as all ballot will be counted in the upcoming election on the KPUD. In addition, it is the KPUD office until the election KPUD be a more appropriate location for the ritual "Bedah Nawa Sanga" is.

After prayers read by a number of Paranormal, said Gus Lilik, showing pictures of the candidates for president blangkon, headgear tradition of white paper in Java that is dimantrai prayers and below the image have any posts Java.

Candidates for president who is wearing blangkon Sri Sultan HB X, not Megawati or Susilo Bambang Yudhoyono, "he explains.

For that, said Gus Lilik, Paranormal Jember in support of Sri Sultan HB X forward a candidate for president (Capres) in 2009 because it already gets blessing from "faerie."

"Ritual is also the name of Sultan become candidates than most Megawati, SBY, JK, Prabowo and Wiranto," said Gus Lilik.

(source http://www.kompas.com/read/xml/2009/01/05/1400251/Versi.Ritual.Paranormal.Jember..Sultan.HB.X.Capres.Terkuat)

1 komentar:

Unknown mengatakan...

Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini. barangkali ada teman-teman yang sedang kesulitan masalah keuangan. Beberapa waktu yang lalu perusaan percetakan saya dirundung hutang yang cukup besar. Hal itu di akibatkan melonjaknya harga kertas dan tenaga upah yang harus saya bayar kepada para karyawan saya. Sementara itu beberapa tender yang nilainya cukup besar gagal saya menangkan. Akibatnya saya harus menjaminkan mobil saya saya untuk meminjam hutang dari bank. Namun hal itu belum cukup menutup devisit perusaan. Bahkan pada akhirnya rumah beserta isinya sempat saya jaminkan pula untuk menutup semua beban hutang yang sedang dilanda perusaan. Masalah yang begitu berat bukan mendapat support dari istri justru malah membuat saya bersedih bahkan sikapnya sesekali menunjukan rasa kecewa. Hal itu di sebabkan semua perhiasan yang sempat saya hadiahkan padanya turut saya gadikan. Disaat itulah saya sempat membaca beberapa situs yang bercerita tentang solusi pesugihan putih tanpa tumbal dan akhirnya saya bertemu dengan Kyai Sukmo Joyo. Kata pak Kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan penarikan uang gaib 5milyar dengan tumbal hewan. Tanpa pikir panjang semua petunjuk pak.kyai saya ikuti dan hanya 1 hari. Alhamdulilah akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya. Perlahan hutang-hutang saya mulai saya lunasi. Perhiasan istri saya yang sempat saya gadaikan kini saya ganti dengan yang lebih bagus dan lebih mahal harganya. Dan yang paling penting bisnis keluarga yang saya warisi tidak jadi koleps. Jika ingin seperti saya. Saya menyarankan untuk menghubungi kyai sukmo joyo di 0823.9998.5954 situsnya www.sukmo-joyo.blogspot.co.id agar di berikan arahan